יום רביעי, 5 במרץ 2014

משרד החינוך

מעולם לא נתתי לבית הספר להפריע להשכלתי (מארק טווין)

"נדב? שלום, מדברת המנהלת. אתה שומע, אני לא יודעת מה קרה, פעם ראשונה שלי מזה שש שנים שאני עובדת פה. אני אומרת לך אני מנהלת בית ספר כבר הרבה זמן, וככה בלי הסבר בלי כלום. בקיצור רב בית הספר החליט שאסור לך לעבוד פה שנה הבאה. אולי אתה יודע למה?"

"אני מבינה שפתאום התוכניות שלך ללמד שם התבטלו, ואני יודעת שאתה מורה כאן כבר כמה שנים, אבל אני חושבת ששנה הבאה לא יהיה לי מקום בשבילך ללמד כאן, במיוחד לא מקצועות קודש."

"אהלן, תגיד אתה תוכל לקרוא בתורה השבת? דרך אגב, יש אצלך עובד בשם נדב, לא? אתה יודע שיש עליו שמועות שהוא נמשך לגברים. נראה לי לא כדאי לך להסתבך עם זה, תפטר אותו וזהו, הכי פשוט, מה יגידו, מוסד חינוכי עם עובד כזה."

"אל תגיד לי לא לצעוק אני אצעק אם בא לי, אתה מעסיק אותו. איך אתה לא מתבייש, אני לא מאמינה לך שאתה לא ידעת, אז מה אם אין לי הוכחות ואז מה אם הוא לא עשה שום דבר רע. עצם זה שהוא כזה זה רע."

"אני מבין שזה לא מוצא חן בעינך, במיוחד עכשיו שלא קיבלו אותך לעבודה, אבל יש כלל כזה: מלקין על לא טובה השמועה."

"זה בסדר גמור לדעתי שהיית מחנך, אני לא זה שצריך להעסיק אותך, אבל כמנהל תיכון יש דבר אחד שאני לא מבין, כנראה שאני פשוט לא מכיר חוקים של בתי ספר יסודיים, אתה לא צריך להביא אישור מהמשטרה שאתה לא הומו?"

"אתה מדריך?! אני מדריך, ואני לא מצליח להבין את זה, איך אתה מסוגל להיות מדריך. אתה לא שוכב עם החניכים שלך?"

"התייעצתי עם הרב שלנו וזה מה שהחלטנו ביחד. אין לנו בעיה שתעבוד אצלנו, הפוך, אנחנו אפילו נשמח, אבל כל עוד לא ידעו עליך, וכמובן שלא תצא מהארון בזמן הזה. אתה מבין שאנחנו מסתכנים כאן ואנחנו לא רוצים שייצא לנו שם רע. חוץ מזה הורים מודאגים וכאלה, אנחנו רוצים שהם ימשיכו לשלוח את הילדים אלינו."

---

"שב בבקשה...נדב, ברוך הבא, נעים להכיר. הנה זה, אני רואה בקורות החיים שלך שעד עכשיו התעסקת בחינוך, והיום אתה מחפש עבודה בפרסום. קופי-רייטר. כן, אני מבין. אז למה בעצם עזבת את תחום החינוך ואתה מחפש משהו חדש?"
"בעצם תמיד רציתי להיות קופי-רייטר גם שלא ידעתי מה זה, התחום תמיד משך אותי. בתוכניות שעבדתי בהן הייתי אחראי על הפרסום."
"ולמה אתה לא ממשיך בחינוך?"
"לא מצאתי שם כל כך את מקומי."


---

וכן אני מחפש עבודה משהו עם כתיבה ו/או פירסום, אז אם מישהו שומע על משהו אני כאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה :)
ויום מצויין