יום חמישי, 1 במאי 2014

בתגובה לתגובות

אם אני סובל מחוסר ביטחון כללי,
יושב מול המחשב עושה גוגל על עצמי.
בטוקבקים כתבו עלי שאני פטט
ורק טוקבקיסט אחד אמר שאני שולטטטטטטטטטט
(עידן אלתרמן)


לעמוד הפיסבוק שלי 

השבוע עלתה כתבה שלי באתר כיפה, שמחתי על הפרסום הנחמד, ובכך אמירה שמישהו מקצועי חושב שכתבתי יפה.


היו גם כמה תגובות, והחלטתי לנצל את הבלוג שלי לענות על התגובות שם.

הראשונה אוהדת, תודה לך מיקי, אני גם מאחל לך הצלחה בכל אשר תפני.

שניה, כותבת "עצוב" אני לא בטוח למה היא התכוונה. אני יכול לנחש, אבל נשאיר את זה.

שלישי כתב "גועל נפש" שוב אין לי מושג למה הוא התכוון, אולי על ארוחת הצהרים שלו?

הרביעית והשמיני כתבו בדיוק אותו דבר.  (שש גם נגע בזה בנקודה א.) הם כתבו, למה להאשים את הרבנים, אין רבנים כאלה, וכו'

נכון אדם צריך לקבל אחריות על מעשיו, הוא צריך גם להגיד לאשתו לפני החתונה.
מאמר זה כוון לרבנים שלא מייעצים כך לתלמידים שלהם, הרבנים הללו קיימים. לדוגמא, הרבנים שהתייעצתי איתם מעולם לא הציבו את זה כתנאי לחתונה.


דרך אגב בנוסף לדרישה לספר לבחורה (או לבחור) על נטיות הומוסקסואליות יש צורך לדרוש גם ליווי פסיכולוגי צמוד, לתמיכה והסברה בקשיים הבלתי רגילים של הקשר הזה.

הרביעית גם טענה שהיא עמוק בקשר הזה. גם שבע יודע שיכולה להיות משפחה לתפארת.  צודקים יכולים להיות סיפורים נפלאים. אני מכיר הרבה סיפורים הפוכים, גם אם היה ידעה לפני וגם אם היא לא ידעה לפני. מה שכתבתי מבוסס על כל המקרים הללו, כולל הסיפור האישי שלי.

מומו (מספר 7) ואני (מספר 5) טוענים גם שזה לא בסדר שכתבתי שאי אפשר להשתנות "תמיד הייתי תמיד אהיה". "הנושא שרוי במחלוקת עמוקה" לפי מומו ואני טוען שהוא מכיר אנשים ש"יצאו מזה"

אשמח לדבר עם אותם אנשים שהצליחו לצאת מזה, דיברתי עם המון אנשים שלא הצליחו, עם שרלטנים שהבטיחו לעזור עם ישלמו להם, אבל עוד לא פגשתי אף אחד שהפסיק את הנטייה שלו לבני מינו. אם אתם מכירים אותם אנא הפנו אותם אלי.

כמו כן הנושא הוא לא שרוי במחלוקת עמוקה, אין מחלוקת יש אנשים שטוענים לכאן או לכאן. אם היו אי אלו מחקרים אמפיריים שיראו שינוי אצל מטופלים היה אפשרות לדון בנושא. אך לא עצת נפש ולא ג'ונה ולא אף ארגון בעולם מוכן לספק אי אלו נתונים סטטיסטיים.

מומו, נקודה ג' פשוט לא נכונה, זו לא הדת, אלו הרבנים.


בברכות מדבר שקר תרחק, וישמח חתנים, אני מאחל לכולם בהצלחה בחייהם.
נדב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה :)
ויום מצויין