יום רביעי, 15 ביולי 2015

מדוע לא אצעד בשביל הקהילה הטרנסית במצעד בירושלים שבוע הבא?



מדוע לא אצעד בשביל הקהילה הטרנסית במצעד בירושלים שבוע הבא?
אני גם לא אצעד עבור הקהילה הדתית.

שהקהילה, שהקהילות יתמודדו. אני יותר חושב על החיים עצמם, האמת שגם על אירן בימים האחרונים וגם בהקשר הלהט"בי, אני אצעד עבור אנשים ספציפיים.

האם עבור א' שההורים שלו זרקו אותו מהבית? הם זרקו אותו כיוון שהם החליטו שהוא עושה להם "דווקא", והם לא הצליחו להתמודד עם זה.

או עבור א' שצוות הישיבה התיכונית שלו דווקא קיבל אותו יפה מאוד, ואפילו אסף כסף כדי לשלוח אותו לטיפול המרה. אבל כאשר הוא הסביר להם שטיפול כזה לא בא בחשבון, הם זרקו אותו מכל המדרגות וגם מהישיבה.

א' נשוי לאישה, הוא אוהב אותה אהבת נפש אך לא נמשך אליה בגרוש. הוא לא הבין את זה לפני החתונה בגלל הרקע השמרני ממנו הוא מגיע. הוא לא מספר לה כיוון שאם היא תדע היא תיצור נתק בינו לבין הילדים שלהם.

א' עבר התעללות מינית בישיבה בה הוא למד, לא התעללות אחת כמה וכמה פעמים מכמה וכמה תלמידים שכיום נשואים לנשים. ראשי הישיבה כנראה ידעו מה קורה ושתקו.

הוריו של א' לא מדברים איתו כבר 9 שנים, כיוון שהוא טרנסג'נדר.

א' החליט לצאת מהארון עוד היותו בישיבת ההסדר שלו. הרבנים החליטו שזה יהיה חכם להעביר שיחה בנושא: "כיצד הומואים הורסים את העולם" בהבינו את הרמז הדק במסר שהם ניסו להעביר הוא שאל שאלה וארבעתם החלו לתקוף אותו ישירות

א' בן ארבעים וחמש ועוד מקווה להשתנות. הוא הולך ממטפל למטפל, שמבטיחים לו הבטחות ומשכנעים אותו שאוטוטו השינוי מגיע.

הנכדים של א' חושדים שסבא שלהם הומו.

א' מסתיר את זה שהוא מגדיר את עצמו גבר. הוא חי כאישה אך הדבר קשה לו. חבר קרוב אליו סירב לעזור לו או אפילו לפנות אליו בלשון זכר כבקשתו.

א' היה בי"ב כאשר אני הייתי בכיתה ט', א' היה בכיתה י"ב כאשר הוא יצא מהארון, א' היה בכיתה כאשר הוציאו אותו מהארון, הוא היה בכיתה י"ב כאשר תלמידים בישיבה התעללו בו נפשית ופיזית. א' כבר לא סיים י"ב היכן שאני למדתי בכיתה ט'.

א' בחר לא לאהוב ולא להיות אהוב, הוא בחר בנזירות לכל חייו והוא מתכנן למות לבד בעוד כמה שנים.

א' חיי בפחד יום יומי שאם יגלו בעבודה שלו שהוא הומו יפטרו אותו. יש לו סיבה טובה לחשוש הוא עובד בחינוך בציבור הדתי לאומי.

א' בזוגיות מאושרת כבר מעל לשבע שנים. ההורים שלו חושבים שהוא גר לבד. 

לא' יש שם בדוי, חשבון פייסבוק בדוי, מייל סודי וקו טלפון נוסף, עד היום אני לא יודע את שמו האמיתי.
סבתא של א' שמה לו קמע מתחת לכרית, הכריכה אותו להוסיף שם. מתפללת שיפסיק להיות הומו. ומברכת אותו שימצא כבר אישה שתוציא לו את השדים האלה מהראש.

א' הלכה ברחוב ירקו עליה וקיללו אותה, לאו דווקא בסדר זה. כיוון שהיא טרנסג'נדרית שנמשכת לנשים, לאו דווקא בסדר זה.

כל אלו הינם אנשים דתיים שאני מכיר.

אני אצעד בעבורם ובעבור עוד אינדיבידואלים, כדי שיהיה טיפה יותר קל בפעם הבאה.




                                                                                       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה :)
ויום מצויין