יום רביעי, 10 ביוני 2015

להבדיל - בר אילן



להבדיל אדוני, ואל תבין אותי לא נכון, אמרת משהו אידיוטי.
פדופילים, באמת? האם זו התקדמות מ"עוד מעט הם יבקשו להתחתן עם עז?"
קצת היסטוריה הראשון שאמר לי אישית שאני פדופיל היה רב אחד, שבאתי אליו לשיחה בהיותי בן 20 בישיבת ההסדר כיוון ששמתי אמוני שהוא יוכל לעזור לי עם הבעיה שלי. אחד הדברים הראשונים שהוא אמר לי היו שחלק מהמשיכה שלי לגברים הינה משיכה שלי לאחיינים שלי. הקטינים.
טוב, הוא רב אז הוא מבין בכאלה דברים לא?
נקרעתי בין מה שהרב אמר לבין המציאות. ממש לא נמשכתי לאחיינים שלי, ילדים קטנים לא מעניינים אותי מינית. בינתיים הרב הזה, הרב אלון נשפט בבית משפט ואני אכנס לחיים טובים ולשלום. בערך, כלומר, עד הפעם הבאה שישוו אותי לפדופיל.
אני לא יודע אם פדופילים אוהבים שמשווים אותם לגייז כל הזמן. כאילו, יכול להיות מצב שהם אומרים: טוב, לפחות אנחנו לא "כאלה".
כי לפחות פדופיליות זה לא נגד ההלכה, אולי אפילו מעודדים את זה? הנה מה שהגמרא אומרת בנושא: אמר רבא: הכי קאמר גדול הבא על הקטנה ולא כלום, דפחות מכאן [מגיל 3] כנותן אצבע בעין (כלומר לא עשה כלום מינית הלכתית)
אני מקווה שזה ברור שיש הבדל מאוד גדול בין שני בוגרים שהחליטו ביחד לקיים יחסים מין לבין בוגר וקטינה, בוגרת וקטין בוגר וקטין או בוגרת וקטינה.
אז נכון שהוא התנצל בפייסבוק שלו ורצה ואמר שהוא היה צריך להשוות את זה למשהו אחר: הימורים לא חוקיים או שימוש בסמים, אבל הוא לא עשה את זה. כי אסוציאטיבית זה מה שמתחבר אצלו בראש. וזה דבר רע.
רגע ואם הוא היה משווה להט"בים למהמרים לא חוקיים או למשתמשים בסמים זה היה בסדר? האם לדעתו צריך להחזיר למדינה את חוק איסור משכב זכר?
האם באותה הרוח צריך לחוקק חוק האוסר על בני זוג לשכב כאשר האישה בזמן הנידה? אני מציע פקחים שיאכפו את הנושא. הם יעברו בזוגות ויחפשו בועלי נידות ומחללי שבת ואז גם נסקול בכיכר האוניברסיטה את מחללי השבת, כיאה לצביון.
מעניין שהדבר יצא בדיוק ביום ששמעתי מתנגן ברדיו אמירותיה של מירי רגב בנושא אי תמיכה תקציבית בתאטראות שמסרבות להופיע בחלקים מסוימים של ארץ ישראל. אני בטוח שאנשים מסוימים בבר אילן תמכו מאוד ברעיון זה ומאידך שמחו מאוד לשמוע שהאוניברסיטה שלהם עושה בדיוק אותו הדבר. ומחליטה שקבוצות מסוימות הם פסולות בעיניה. אולי המדינה צריכה להפסיק גם את התקצוב של בר-אילן?
כי זה בעצם לעבור על החוק במדינה, החופש להתאחד, חופש הדיבור ועוד כמה חופשים שאני לא מבין בהם. הנה את זה אפשר להשוות לפדופיליה. שניהם נגד החוק.
תאר לך שיקום מוסד שבו אנשי המוסד יחנכו לפדופיליה במעשיהם, ועוד יקבלו על כך כסף? ועוד יקראו לעצמם מוסד דתי? זו בעיה בצביון, לא?
אנסה לעזור עם משלים מטפורות והשוואות. לעשות יריד בנושא גאווה, לשיטתך, יהיה דומה יותר לקבוצת סטודנטים שיאכלו אוכל לא כשר בדשא המרכזי, נגיד כריך עם חזיר בפנים.
אבל גם הם לא מעודדים אף אחד לעבור על ההלכה, הם רק שם, חיים את החיים שלהם. גם אנחנו לא מעודדים אף אחד להיות להט"ב. זה לא עובד ככה בחיים. ההבדל הוא שאצלנו יש מצוקה גדולה מאוד בגלל תגובות שליליות מהחברה. תגובות כמו: אתם כמו פדופילים, ולכן אנחנו צריכים לעשות יריד שמבקש קצת התחשבות והכלה.

אז באו נסכם פשוט שכל השוואה, לא תהיה נכונה? יש פה מצב שלא משנה כמה ילחמו בו הוא יישאר. יש פה אנשים שבאמת סובלים וקשה לנו. ואם זה אומר שפעם בשנה למשך חמש שעות  עושים אצלכם באוניברסיטה יריד שבו אנשים מקדמים סובלנות והכלה, זה לא יפגע בצביון הדתי זה אולי אפילו יוכל לחזק אותו. 

2 תגובות:

  1. אני חושב שאתה חי בהכחשה.
    הממסד הדתי לא מעוניין להכיל את נושא ההומוסקסואליות בתוכו.
    הוא לא רוצה את זה על סדר היום, הוא לא רוצה שיתעסקו בזה, מבחינתו אם הוא מתעלם מזה זה כלל לא קיים.
    ישנם המון גברים הומוסקסואליים במגזר הדתי אשר חיים בהכחשה טוטאלית או אף חיים עם אישה בסבל? או באושר? אי אפשר לדעת. צריך לשאול אותם.
    והתנגדות זאת לקיום ההתארגנות הזאת ביום הגוואה היא צעד ברור לחלוטין שאתה יודע מה האג'נדה שלהם

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום יוני,
      תודה על אמירתך החשובה,
      אני לא חיי בהכחשה לגבי הכחשתו של הממסד הדתי.
      אני גם לא חיי בהכחשה לגבי הכחשה עצמית של הומואים מסויימים.
      לכן אני קם וזועק, לכן אני הופך שולחנות.
      לא עוד אנשי צלופן,
      לא עוד.
      https://www.youtube.com/watch?v=WKHzTtr_lNk

      מחק

תודה :)
ויום מצויין